Plany klubu na najbliższe dni, miesiące - spotkanie z Prezesem Zarządu Klubu
- 20 kwietnia 2020
Drodzy Zawodnicy, Rodzice, Szanowni Państwo,
już więcej niż miesiąc minął od czasu naszego pierwszego komunikatu kiedy za sprawą informacji o pierwszych ujawnionych w Rybniku przypadkach zarażenia koronawirusem COVID-19 wstrzymaliśmy prowadzenie zajęć judo w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku a w kolejnym dniu we wszystkich naszych lokalizacjach. Ani my, ani zapewne nikt z Was nie myślał, że sytuacja jakiej wówczas doświadczyliśmy trwać bedzie tak długo. Dzisiaj wiemy o wiele wiecej. Wiemy z całą pewnością, że z sytuacją w jakiej znaleźliśmy się poradzimy sobie. Poradzimy sobie bo jesteśmy silni, solidarni i zdeterminowani pokonać każdą przeszkodę jaka stanie na naszej drodze do realizacji naszych celów. Poradzimy sobie bo jest w nas i doświadczenie, i wielka determinacja by jak najszybciej pokonać wszelkie niedogodności i możliwie jak najszybciej wrócić do normalności. Obecna sytuacja, w której kluby ustawowo mają zakazane prowadzenie działalnosci sportowej stawia nas w nowej sytuacji poszukiwania innych - niż dotychcasowe - form prowadzenia zajęć sportowych.
Szanowni Państwo,
zanim przekażę podjete przez Zarząd klubu decyzje dotyczące naszej dalszej działalności chciałem podziękować Wam za wielką dyscyplinę w opłacaniu składek członkowskich. Przypominam, że ci z Was, którzy znaleźli się w sytuacji materialnej uniemożliwiającej systematyczne opłacanie składek członkowskich mogą - na podstawie obowiązującego Regulaminu Opłat Składek Członkowskich - zwrócić się do klubu o jej czasowe obniżenie lub zwolnienie na czas maksymalnie do 6-ciu miesięcy. Stosowny wniosek należy złożyć na piśmie, najlepiej za pomocą poczty elektronicznej.
Uwzględniając obecną sytuację, w której klub nie prowadzi stacjonarnych zajęć judo Zarząd klubu podjął decycje aby:
1. przeznaczyć 10% wpływu ze składek członkowskich za miesiace kwiecień, maj i czerwiec na działania uprzedzajace i usuwajace skutki działania koronawirusa COVID-19,
2. przeznaczyć 25% wpływu ze składek członkowskich za miesiące kwiecień, maj i czerwiec na zakup ubiorów sportowych (koszulek sportowych innych na każdy miesiąc) dla tych z zawodników, którzy opłacili składki lub uzyskali zwolnienie ich opłacania,
3. rozpocząć najpóźniej z dniem 24 kwietnia zdalne prowadzenie zajęć sportowych ze wszystkimi zawodnikami klubu za pomocą dostępnych komunikatorów, wybór komunikatora Zarząd pozostawia trenerom,
Osoby, zainteresowane szczegółami prowadzenia zajęć zdalnie lub chcacych zasięgnąć bardziej szczegółowych informacji na temat działalności klubu proszone są o kontakt telefoniczny (515 100 603) lub mailowy (poloniarybnik@poczta.onet.pl) z klubem.
Zainteresowanych zapraszamy na spotkanie z Prezesem Zarządu Klubu Juliuszem Kowalczykiem za pomocą komunikatora Zoom już w najbliższą środę 22 kwietnia o godzinie 16.30.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszę o przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do środy 22 kwietnia do godz. 14.00 za pomocą poczty elektronicznej na adres poloniarybnik@poczta.onet.pl następujacych informacji:
- imię i nazwisko uczestnika spotkania,
- imię i nazwisko dziecka ćwiczącego judo,
- miejsce, gdzie dziecko trenuje judo (nazwa dzielnicy),
- adres swojej poczty elektronicznej - na ten adres zostanie wysłany ID spotkania (Meeting ID) i hasło (Password),
- numer telefonu, na którym zainstalowana jest aplikacja WhatsApp - równiez tutaj zostanie wysłany ID spotkania (meeting ID) i hasło (Password).
Juliusz Kowalczyk